Dokumentacja

Dokumentacja przedstawia krok po kroku jak w prosty i szybki sposób skomunikować
Twój sklep z Comfino.

Zmiana kwoty zamówienia

Zmiana kwoty wcześniej złożonego zamówienia jest możliwa tylko w szczególnych przypadkach (muszą być spełnione wszystkie warunki):

  • Sklep/Merchant musi mieć w systemie Comfino włączoną opcję zmiany kwoty - skontaktuj się najpierw z nami.
  • Bank w którym procesowana jest płatność musi oferować opcję zmiany kwoty.
  • Koszyk zamówienia musi zawierać nie więcej niż jeden produkt.
  • Aktualnym statusem zamówienia musi być status ACCEPTED (zobacz sekcję statusy wniosków w dokumentacji wartości słownikowych).

Zapytanie:

curl -X PUT 'https://{HOST_API}/v1/orders/legalize' \
--header 'API-KEY: {API-KEY}' \
--data-raw '{
    "externalId": "{twój_identyfikator_zamówienia}",
    "loanAmount": {nowa kwota zamówienia}
}'

Odpowiedź:

  • 200 OK
  • 400 Bad request
  • 401 Unauthorized
  • 403 Forbidden
  • 404 Not Found
  • 405 Method Not Allowed
  • 500 Internal Server Error

Po zmianie kwoty zamówienia należy zlecić wypłatę środków.