Dokumentacja
Dokumentacja przedstawia krok po kroku jak w prosty i szybki sposób skomunikować
Twój sklep z Comfino.
            
                        Spis treści
                    
                        Integracja Sklepu
- Wprowadzenie
 - Uwierzytelnienie użytkownika API
 - Pobieranie produktów finansowych
 - Pobieranie parametrów najlepszej oferty
 - Składanie wniosku kredytowego
 - Notyfikowanie statusu do sklepu
 - Zmiana kwoty zamówienia
 - Anulowanie wniosku
 - Zlecenie wypłaty środków
 - Dodawanie punktu sprzedaży usług
 - Aktualizacja danych punktu sprzedaży usług
 - Pobieranie punktu sprzedaży usług
 - Pobieranie listy wszystkich punktów sprzedaży usług
 - Wartości słownikowe
 - Rejestracja nowego sklepu
 - Rejestracja nowego sklepu - pobieranie zgód
 - Rejestracja nowego sklepu - sprawdzanie statusu aktywacji
 - Widgety
 
Rejestracja nowego sklepu - sprawdzanie statusu aktywacji
Rejestracja sklepu rozpoczyna szereg czynności takich jak: kontakt ze strony przedstawiciela Comfino.pl, ustalanie warunków współpracy, uzupełniania danych i podpisanie umowy. Zarejestrowane konto pozostaje w tym czasie nieaktywne. Informacja o aktywacji konta zostanie przekazana e-mailowo lub telefonicznie, ale można również samodzielnie i na bieżąco sprawdzać stan aktywacji konta za pomocą API wykonując poniższe zapytanie:
Zapytanie:
curl -X GET 'https://{HOST_API}/v1/user/is-active' \
--header 'Api-Key: {apiKey}'
gdzie {apiKey} to klucz apiKey otrzymany przy zakończonej sukcesem rejestracji.
Możliwe odpowiedzi:
false - konto nieaktywne - proces aktywacji nie został jeszcze ukończony
true - konto jest już aktywne - możesz oferować swoim klientom płatności Comfino.pl