Comfino dostępne również w sklepach stacjonarnych
Salon kosmetyczny i fryzjerski, zakład samochodowy, sklep obuwniczy lub komputerowy, a także ten z rodzinnymi tradycjami – w każdym miejscu można wdrożyć Comfino.
Bez względu na to, jaki jest przedmiot Twojej działalności, możesz zaoferować Klientom opcje płatności odroczonych i ratalnych.
Posiadanie w swoim portfolio płatności odroczonych czy ratalnych to szansa dla sklepu na zdobycie nowych Klientów oraz poprawę wskaźników sprzedażowych.
Z Comfino stanie się to jeszcze prostsze!
Szybkie wdrożenie
Instalacja bramki płatności Comfino zajmie Ci 5 minut.
Na każdym etapie wdrożenia (zarówno przed, jak i po instalacji) pomocą służą nasi eksperci, którzy wyjaśnią wszystkie kwestie.
Korzyści dla sklepu
Prosta integracja
Samo wdrożenie bramki płatności Comfino jest proste i trwa ok. 5 minut.
Brak abonamentu
Od momentu wdrożenia Twoi Klienci mogą korzystać z płatności Comfino, a Ty nie ponosisz miesięcznych opłat abonamentowych.
Brak konieczności zawierania
osobnych umów z bankami
Wystarczy, że podpiszesz jedną umowę. My zadbamy o resztę.
Umowa online
Cały proces otrzymania finansowania odbywa w sieci. Bez zbędnych formalności.
Wygodny panel transakcyjny
Otrzymasz wgląd do wszystkich transakcji klientów dokonanych z płatnościami Comfino.
Jak wygląda proces płatności w sklepie stacjonarnym?
Klient wybiera produkt lub usługę w Twoim sklepie.
Klient wypełnia krótki wniosek.
Podaje: nazwę usługi, formę finansowania, kwotę i podstawowe dane.
Klient otrzymuje wniosek w formie linku jako wiadomość e-mail i SMS.
Po wypełnieniu przesłanego wniosku Klient otrzymuje finansowanie w ciągu 15 minut.
Sprzedawca wydaje
produkt / rezerwuje usługę.
Comfino natychmiast przesyła środki na konto sklepu.
Łatwy proces płatności w sklepie
Wybór produktu lub usługi
Wybór formy płatności w panelu Comfino
Klient wypełnia krótki wniosek.
Podaje: nazwę usługi, formę finansowania, kwotę i podstawowe dane.