FAQ - dla klienta

Comfino to przyjazny i innowacyjny system agregujący płatności internetowe (raty 0%, Niskie Raty, płatności odroczone „Kup teraz, zapłać później”). Dzięki Comfino szybko i wygodnie sfinansujesz zakup towaru lub usługi u naszych partnerów.
 
Comfino jest pośrednikiem w procesie  bezgotówkowego przepływu środków on-line pomiędzy instytucją finansową, a sklepem
współpracującym.
 
Indywidualnie dopasowane do Twoich wymagań i możliwości oferty gwarantują maksymalną ochronę jakości Twojego portfela finansowego. Współpracujemy z wieloma bankami i innymi instytucjami finansowymi, rekomendujemy najlepsze oferty dla Ciebie, a Ty wybierasz formę finansowania, akceptujesz i cieszysz się zakupami.
Decyzję kredytową przekazujemy zwykle w ciągu 15 minut, jednak jest to uzależnione od naszych partnerów (banków i firm pożyczkowych) i czas oczekiwania może się wydłużyć.
W zależności od oferty wybranej przez naszego partnera, w Comfino masz możliwość skorzystania zarówno z oferty rat 10 x 0%, jak i rat marżowych (oprocentowanych), gdzie możesz zdecydować o liczbie spłacanych rat (maksymalnie 48 miesięcy). Masz też możliwość spłaty w 30 dni od dokonania zakupu (jedna rata), jeśli skorzystałeś/łaś z płatności odroczonej „Kup teraz, zapłać później”.
Tak, należy jednak pamiętać, że pozytywna decyzja uwarunkowana jest Twoją zdolnością kredytową i każdorazowo jest weryfikowana podczas wnioskowania o kolejne finansowania.
Tak. Na bieżąco kontaktujemy się z instytucjami finansowymi. Prezentujemy wyłącznie aktualne oferty.
Ubiegając się o finansowanie powinieneś podać dane kontaktowe, osobowe, mieszkaniowe, finansowe oraz informację na temat Twojego gospodarstwa domowego. Czasem bank lub firma pożyczkowa może Cię poprosić o kilka dodatkowych informacji.
Twoją zdolność kredytową weryfikuje wybrany przez Ciebie bank lub firma pożyczkowa.
W procesie finansowania z Comfino nie otrzymasz gotówki na Twój numer rachunku bankowego, jest to zakup ratalny. Przepływ środków następuje za pośrednictwem Comfino, pomiędzy instytucją finansową, a partnerskim sklepem. Całość procesu odbywa się bezgotówkowo i jest w pełni bezpieczna ponieważ Comfino jest nadzorowane przez KNF jako mała instytucja płatnicza (MIP).
 
Jako Klient wybierasz towar lub usługę, z której planujesz skorzystać. Następnie wypełniasz prosty wniosek online. Wybierasz ofertę, która najbardziej Ci odpowiada. Wszystkie formalności, w tym podpisanie umowy z instytucją finansową, jest załatwiane online.
Masz możliwość rozwiązania umowy kredytowej w ciągu 14 dni od jej zawarcia. W tym wypadku należy skontaktować się z bankiem lub firmą pożyczkową.
 
W razie dalszych wątpliwości możesz się z nami skontaktować pisząc na adres reklamacje@comfino.pl
Podpisane dokumenty powinieneś otrzymać w ciągu 24 godzin. Sprawdź również folder SPAM.
 
W razie dalszych wątpliwości możesz się z nami skontaktować pisząc na adres reklamacje@comfino.pl
W sprawie szczegółów umowy kredytowej, najlepiej kontaktować się bezpośrednio z pożyczkodawcą/kredytodawcą.
 
W razie dalszych wątpliwości możesz się z nami skontaktować pisząc na adres reklamacje@comfino.pl
W sprawie usługi/zakupionego towaru najlepiej kontaktować się ze sklepem, w którym dokonałeś transakcji.
W sprawie umowy kredytowej najlepiej kontaktować się z bankiem lub firmą pożyczkową.
 
W razie dalszych wątpliwości możesz się z nami skontaktować na reklamacje@comfino.pl
Prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres rezygnacja@comfino.pl

Prosimy o wypełnienie zgłoszenia  lub kontakt telefoniczny: tel: 887106027

FAQ - dla sprzedającego

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie: www.comfino.pl/kontakt
 
Przygotujemy dla Ciebie dedykowaną ofertę, dostosowaną do Twoich potrzeb oraz odpowiemy na wszystkie pytania.
Kredytu udziela bank, lub firma pożyczkowa, w zależności od zdolności kredytowej Kupującego.
Każda osoba fizyczna, posiadająca dochód.
Pieniądze na konto sklepu zostają wysłane w przeciągu 24 godzin, od momentu, jak Comfino otrzyma środki od instytucji płatniczej.
W ciągu 14 dni Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu. Sklep musi poinformować o takim odstąpieniu Comfino, w terminie nie dłuższym niż 3 dni. Środki musi zwrócić na konto Comfino.
Raty 0% polegają na tym, że Klient spłaca faktycznie to co pożyczył, bez odsetek. Jest to również forma promocji sklepu.
Płatność ta umożliwia dokonanie zakupu, bez natychmiastowego ponoszenia kosztów. Klient ma 30 dni na spłatę zadłużenia.
  • Klient wybiera, z której formy płatności chce skorzystać lub oferowana jest klientowi ta forma płatności, która jest najlepiej dopasowana do jego profilu.
  • Jedna platforma z różnorodnymi formami finansowania.
  • Szeroki wybór płatności ratalnych oraz odroczonych płatności online, dostępnych u naszych partnerów.
  • Szybki i bezpieczny proces weryfikacyjny.
  • Możliwość prowadzenia kampanii reklamowych z największymi instytucjami finansowymi w Polsce.