Finansowanie Comfino dostępne na Sellingo

Sellingo, tworzące oprogramowanie dla sklepów internetowych, dodało do swojej oferty wtyczkę Comfino. Dzięki temu klienci e-sklepów stworzonych za pomocą Sellingo mogą skorzystać z wielu opcji finansowania zakupów. Comfino zapowiada integracje z kolejnymi platformami SaaS.

Sklepy korzystające z oprogramowania Sellingo od wtorku mogą uruchomić dla swoich klientów trzy formy finansowania: płatności odroczone, raty oraz raty dla firm. – A to wszystko w sposób zautomatyzowany, szybki i wygodny, bo za cały silnik i proces jest odpowiedzialny nasz fintech i marketplace płatności Comfino – mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.
Platforma e-commerce Sellingo oferuje szeroką gamę bezpłatnych rozwiązań zarówno dla mniejszych sklepów, jak i zaawansowane technologie dla klientów premium – wśród nich znajdują się takie marki, jak Venezia, E.Leclerc czy Selsey.
 

– Wspólnym mianownikiem wszystkich sklepów jest to, że dodanie zróżnicowanej oferty ratalnej zwiększa liczbę zakupów. Dlatego bardzo cieszymy się ze współpracy umożliwiającej rozwój sklepów, które obsługujemy w sposób kompleksowy, dbając o ich jak najwyższą konwersję

– mówi Łukasz Sadłowski, właściciel Sellingo.

Platformę Sellingo na tle konkurencji wyróżnia realizacja dedykowanych rozwiązań, indywidualnych projektów graficznych, błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych oraz najbardziej zaawansowana na rynku integracja z Allegro.pl. Na początku 2021 roku firma wprowadziła na rynek system Sellasist WMS, który pracuje na aplikacji automatyzującej obsługę wysyłek na magazynie. Technologia wykorzystuje tryby rozlokowania i przyjęcia produktów, a także zbierania, pakowania i podglądu zamówień. – Klienci, którzy korzystają z rozwiązania, trzykrotnie przyspieszyli proces realizacji zamówień – podkreśla Łukasz Sadłowski.
 

– Wejście na najlepsze platformy ecommercowe było dla nas priorytetem, zatem jesteśmy naprawdę dumni z tego, że zaufało nam Sellingo. Nasze algorytmy sprawiają, że każdy klient danego sklepu internetowego znajdzie rozwiązanie finansowe dla siebie. To oznacza mniej opuszczanych koszyków w ostatniej fazie zamówienia i wzrost sprzedaży 

– mówi Paweł Szukalski, członek zarządu Comperia.pl SA.

Comfino to rozwiązanie płatnicze dla e-commerce, uruchomione w 2021 roku przez notowaną na giełdzie spółkę Comperia.pl SA. Działa jak wtyczka dla e-commerce, która po zaimplementowaniu w sklepie internetowym dopasuje opcje zapłaty za produkt lub usługę do danego klienta.
Takie rozwiązanie może być wygodnym rozwiązaniem dla sklepów internetowych, które nie muszą oddzielnie negocjować warunków wdrożenia nowych form finansowania z bankami, firmami pożyczkowymi, dostawcami płatności odroczonych itd. Nie muszą też kilkukrotnie angażować swojego działu IT, co jest konieczne przy zdecydowaniu się na oferty od różnych dostawców.
– Obecnie w ramach promocji dla korzystających z naszego rozwiązania sklepów, pokrywamy koszty rat 0% – deklaruje Paweł Szukalski i zapowiada wdrożenie Comfino na kolejnych platformach SaaS dostępnych dla sklepów internetowych.
Wtyczkę można pobrać dla swojego e-sklepu nie korzystając z usług platform SaaS. Płatność Comfino jest już dostępna m.in. w sklepach Siadam.pl, SklepBudowlanca.pl, Elazienka24.pl czy Kliniki.pl.

Grupa Comperia.pl SA to działający od 2007 roku fintech, którego misją jest dostarczanie dopasowanych rozwiązań finansowych i ubezpieczeniowych. Od 2011 roku spółka notowana jest na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Członek Polskiego Związku Instytucji Pożyczkowych i laureat licznych prestiżowych nagród, w tym Deloitte Technology Fast 50. W skład Grupy Comperia.pl SA wchodzi kilka serwisów i produktów, w tym Comperia.pl, ComperiaRaty, Comfino, Comperia Ubezpieczenia, Compero.pl oraz Telepolis.pl.