Dokumentacja

Dokumentacja przedstawia krok po kroku jak w prosty i szybki sposób skomunikować
Twój sklep z Comfino.

Statusy i kody błędów

Kody serwera

  • 200 OK
  • 201 Created
  • 204 No Content
  • 400 Bad Request
  • 401 Unauthorized
  • 403 Forbidden
  • 404 Not Found
  • 405 Method Not Allowed
  • 409 Conflict
  • 415 Unsupported Media Type
  • 422 Unprocessable Entity
  • 500 Internal Server Error
  • Jedyne dostępne statusy dla sklepu to "CANCELLED_BY_SHOP" i RESIGN

Statusy

  • CREATED Stworzenie zamówienia przez sklep
  • WAITING_FOR_FILLING oczekiwanie na wypełnienie formularza
  • WAITING_FOR_CONFIRMATION oczekiwanie na potwierdzenie z instytucji finansowej
  • ACCEPTED kredyt przyznany
  • REJECTED odmowa kredytowania
  • CANCELLED rezygnacja przez klienta (na wniosku klient rezygnuje poprzez kliknięcie w button)
  • CANCELLED_BY_SHOP rezygnacja przez sklep (np. brak towaru w sklepie)
  • WAITING_FOR_PAYMENT płatność procesowana
  • PAID przelew zrealizowany z instytucji finansowej do sklepu
  • RESIGN oznacza rozpoczęcie procedury odstąpienia od umowy
  • RESIGNED oznacza zakończenie procedury odstąpienia od umowy

W przypadku powrotu klienta na returnUrl podanego przy składaniu wniosku, zalecamy wyświetlanie odpowiedniej komunikacji na podstawie statusuów końcowych:

Statusy mowiące o niepowodzeniu: - REJECTED - CANCELLED - CANCELLED_BY_SHOP

Statusy mowiące o przyznaniu finansowania: - ACCEPTED - WAITING_FOR_PAYMENT - PAID

Flow

Flow zamówienia
  • Kliknij diagram aby zobaczyć go w pełnym wymiarze.