
Dokumentacja
Dokumentacja przedstawia krok po kroku jak w prosty i szybki sposób skomunikować
Twój sklep z Comfino.
Spis treści
Integracja Sklepu
- Wprowadzenie
- Uwierzytelnienie użytkownika API
- Pobieranie produktów finansowych
- Pobieranie parametrów najlepszej oferty
- Składanie wniosku kredytowego
- Pobieranie wniosku
- Notyfikowanie statusu do sklepu
- Uprawomocnienie wniosku
- Anulowanie wniosku
- Odstąpienie od umowy
- Zlecenie wypłaty środków
- Dodanie punktu sprzedaży usług
- Deaktywacja punktu sprzedaży
- Pobieranie punktu sprzedaży usług
- Pobieranie listy wszystkich punktów sprzedaży usług
- Statusy i kody błędów
Statusy i kody błędów
Kody serwera
- 200 OK
- 201 Created
- 204 No Content
- 400 Bad Request
- 401 Unauthorized
- 403 Forbidden
- 404 Not Found
- 405 Method Not Allowed
- 409 Conflict
- 415 Unsupported Media Type
- 422 Unprocessable Entity
- 500 Internal Server Error
- Jedyne dostępne statusy dla sklepu to "CANCELLED_BY_SHOP" i RESIGN
Statusy
- CREATED Stworzenie zamówienia przez sklep
- WAITING_FOR_FILLING oczekiwanie na wypełnienie formularza
- WAITING_FOR_CONFIRMATION oczekiwanie na potwierdzenie z instytucji finansowej
- ACCEPTED kredyt przyznany
- REJECTED odmowa kredytowania
- CANCELLED rezygnacja przez klienta (na wniosku klient rezygnuje poprzez kliknięcie w button)
- CANCELLED_BY_SHOP rezygnacja przez sklep (np. brak towaru w sklepie)
- WAITING_FOR_PAYMENT płatność procesowana
- PAID przelew zrealizowany z instytucji finansowej do sklepu
- RESIGN oznacza rozpoczęcie procedury odstąpienia od umowy
- RESIGNED oznacza zakończenie procedury odstąpienia od umowy
W przypadku powrotu klienta na returnUrl podanego przy składaniu wniosku, zalecamy wyświetlanie odpowiedniej komunikacji na podstawie statusuów końcowych:
Statusy mowiące o niepowodzeniu: - REJECTED - CANCELLED - CANCELLED_BY_SHOP
Statusy mowiące o przyznaniu finansowania: - ACCEPTED - WAITING_FOR_PAYMENT - PAID